Mijn Week, Poging 2. - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Christina Rijssen - WaarBenJij.nu Mijn Week, Poging 2. - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Christina Rijssen - WaarBenJij.nu

Mijn Week, Poging 2.

Blijf op de hoogte en volg Christina

01 September 2012 | Spanje, Barcelona

Juist, poging 2. Ik had al een grandioos leuk en gevat stuk geschreven, tot er bovenin mijn scherm een app van mijn lief verscheen. Deze wou ik uiteraard gelijk beantwoorden en ik verliet mijn verhaal. Ik appte terug, keerde terug, maar mijn verhaal was weg.
Gewoon Verdwenen.
Nu kan ik wel weer gaan bedenken wat voor ontzettend leuks ik uit de kast had getrokken, maar nee, toch maar niet.
Hola, die weet ik nog. En vanaf daar begin ik maar weer dapper opnieuw. Ik heb een drukke week gehad. Ik heb veel van de stad Barca gezien. Heel Veel. Een kleine opsomming: maandagavond; walking tour rond de Sagrada Familia. Ik weet alle ins en outs over de buitenkant, dus mocht je vragen hebben, kom maar door!
Dinsdag ging ik met klasgenoot Magda, een meisje uit Polen, waar ik overigens ook de walking tour mee deed, sight seeing doen en hebben we het volgende bekeken; Palau Reial, Monestir de Santa Maria de Pedralbes en Camp Nou, het domein van FC Barcelona. Bij de laatst genoemde hebben we Messi nog gespot. Je ziet nog eens iemand als je in Barca bent.
Woensdag was het tijd voor de Ramblas. Hier was ik afgelopen weekend al met Floor geweest toen we wat gingen drinken, maar nu gingen Magda en ik dingen bekijken. Reail Academia de Ciènes i Arts(theater), Palau Moja, Placa Reail, Placa de Boqueria en het monument van Columbus. Jaaa, ik heb echt veel gezien!
Donderdag zouden we de bustour doen, maar het weer stond 't niet toe... regen! Regen in Heerde, oke, maar in Barca!! Ik heb lekker op school gehangen, wederom wat gedronken met Floor ( dit is ons vaste ding geworden bij een vast tentje om de hoek bij school) en nog wat op de bank gehangen en toen met Floor naar de Boqueria geweest. Nu ook daadwerkelijk alles bekeken en wat ziet het er lekker uit! Allemaal verse sapjes, kruiden, noten, hapjes, olijven en ga zo maar door. Heerlijk!
Vrijdag was 't weer gelukkig mooi en hebben Magda en ik alsnog de bustour gedaan. Hiervoor was ik met Floor wederom naar de Boqueria geweest voor een heerlijke wrap met witte chocolade (Floor met Nutella) en een vers sapje. En daarna lekker in de zon @ Port Vell. Zo'n mooi plekje met een prachtig uitzicht!
De bustour was leuk. Je ziet in 1 x vele bezienswaardigheden van Barca. Onderweg kun je uitstappen voor foto's, maar dat vond ik niet nodig. Ik heb heerlijk 2 uur lang met oordopjes in mn oren naar t verhaal over alle bezienswaardigheden geluisterd!
En vandaag was onze shopdag. Het was leuk, we zijn goed geslaagd en nu lig ik uitgeteld op bed dit verhaal te typen. Ondertussen heb ik het al 2 x als concept opgeslagen, uit angst mijn verhaal zo wederom kwijt te zijn. Margarita is aan het koken, dus ik kan zo aanschuiven.
Vanavond ga ik weer op pad met Floor, even gezellig wat drinken.
En het vooral niet al te laat maken, want voor morgen staat de volgende en laatste excursie weer op het program.
Montjuic, daar gaan we in de gondel naar toe en genieten van het prachtige uitzicht en alles wat er te zien is.
En dan begint maandag mijn laatste schoolweek .. Mijn laatste week Barca is aangebroken. Ik wil nog graag een keer naar t strand, naar t park @ Arc de Triomf en uit eten met Floor. Nog genoeg te doen dus! Om zaterdag met een voldaan gevoel huiswaarts te keren..!

Liefs

  • 02 September 2012 - 17:13

    Elle:

    Leuk Christina! Geniet nog van de laatste week, maar zo te horen komt dat wel goed! Genietze!

  • 02 September 2012 - 19:39

    Agnes:

    Nog een weekje genieten van het mooie Barca, meiske! En dan heerlijk naar je mannetje en je stoere viervoeters (en je famile en vriendinnetjes natuurlijk)! Ben ontzettend benieuwd naar al je verhalen! Kussie

  • 08 September 2012 - 21:33

    Bianca :

    Hi meis goed om te lezen dat jij je goed vermaakt hebt.die sapjes lijken mij ook wel wat:)liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Taalreis

Een taalcursus Spaans in Barcelona!

Recente Reisverslagen:

09 September 2012

Home Sweet Home

06 September 2012

Woensdag Verhuisdag

05 September 2012

Toerist

01 September 2012

Mijn Week, Poging 2.

29 Augustus 2012

Laat me jullie iets vertellen over...
Christina

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 541
Totaal aantal bezoekers 10729

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2012 - 08 September 2012

Backpacken met StudyTravel

19 Augustus 2012 - 08 September 2012

Taalreis

Landen bezocht: