Woensdag Verhuisdag - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Christina Rijssen - WaarBenJij.nu Woensdag Verhuisdag - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Christina Rijssen - WaarBenJij.nu

Woensdag Verhuisdag

Blijf op de hoogte en volg Christina

06 September 2012 | Spanje, Barcelona

Het leven in Barcelona valt niet mee. Naar school, drankjes doen, dingen bezichtigen, naar het strand, winkeltjes kijken: hard werken hier!
Maar thuis stond het ècht harde werken op de planning: gisteren werd het huis in Wapenveld bewoonbaar gemaakt.
Er was al flink schoongemaakt en nu was het tijd om zooi te verhuizen.
Waar ik zelf ook al druk mee bezig was geweest vóór Barca, maar ik heb nogal wat zooi. Nu was het tijd voor het zwaardere werk èn de rest van mijn kleren, kleren en... kleren.. het moest allemaal naar Wapenveld..
Zoals ik al gehoord heb is iedereen druk in de weer geweest: pap, mam, schoonpap en schoonmam, schoonzus Leonie en zwager Jarno. En na-tuur-lijk mijn lief.
Terwijl ik aan het strand lag met Floor,, waren jullie aan het zwoegen..
Lieve mensen: bedankt! Bedankt dat bijna al mijn zooi over is en jullie zo hard gewerkt hebben.
Hulde, aan jullie!!!

  • 06 September 2012 - 13:01

    Angela:

    Hey Chris!
    Jij hebt het goed voor elkaar...jij laat je gewoon verhuizen!
    Als ik je verhalen zo lees, ben ik best wel een beetje heel erg jaloers op jou.
    Geniet nog even van laatste daagjes en tot snel!

    Liefs, Angela

  • 07 September 2012 - 18:03

    Jeroen Verlouw:

    Graag gedaan;) nog 1 nachtje en dan lekker naar huis...

  • 08 September 2012 - 21:37

    Bianca:

    Hi meis,

    Dat doe je goed!gewoon delegeren;) wel fijn dat je straks in nederland gelijk kan slapen in jullie huis.echt top!

    Liefs bianc

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Taalreis

Een taalcursus Spaans in Barcelona!

Recente Reisverslagen:

09 September 2012

Home Sweet Home

06 September 2012

Woensdag Verhuisdag

05 September 2012

Toerist

01 September 2012

Mijn Week, Poging 2.

29 Augustus 2012

Laat me jullie iets vertellen over...
Christina

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 377
Totaal aantal bezoekers 10734

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2012 - 08 September 2012

Backpacken met StudyTravel

19 Augustus 2012 - 08 September 2012

Taalreis

Landen bezocht: